כיצד משיגים הלוואה מיידית במזומן למוגבלים בבנק?

להגבלה המוטלת על חשבון הבנק יש השלכות נרחבות, שממשיכות מעבר להגבלה הנקודתית על שימוש בשיקים. עצם קיומה של תווית ה"הגבלה" משליכה על מערכת היחסים בין הבנק ללקוח והופכת את הבנק לזהיר וחשדני יותר. אי האמון בחוסן הפיננסי של הלקוח משפיעה גם לטווח הארוך על הנכונות של הבנק להעניק ללקוח המוגבל אשראי. מדי יום אנחנו שומעים על בקשות להלוואה שמסורבות לחלוטין או מוצעות בתנאים בלתי אפשריים או בלתי משתלמים בעקבות הגבלות שהוטלו. למרבה המזל, גם אם הוגדרתם כלקוח מוגבל בבנק, אתם לא חייבים להיות מוגבלים ללקיחת הלוואה דווקא מהבנק. סוגי הלוואות שונים שמוצעים כיום מאפשרים קבלת הלוואה מיידית במזומן למוגבלים בבנק.

 

מסורבים או מוגבלים בבנק? בדקו בחינם וללא כל התחייבות את זכאותכם לקבלת הלוואה כנגד נכס בבעלותכם! היכנסו >>>

מי הגופים המעניקים הלוואה מיידית ללקוחות מוגבלים?

הגבלה בבנק והשלכותיה עשויות להימשך שנים רבות ולנבוע מסיבות שונות, אישיות, עסקיות או אחרות. לקוח מוגבל בבנק עשוי להיות במצב שבו כבר יצא מתסבוכת כלכלית שאליה נקלע, או שהוא זקוק לסכום מסוים של כסף מיידי על מנת לצאת ממנה. לקוחות מוגבלים רבים הם אנשים בעלי הכנסה קבועה ומובטחת ויכולת ממשית להחזיר הלוואה. כל אלה לא יספקו את הבנק לרוב, בייחוד לא כאשר מדובר בקבלת הלוואה בטווח זמן קצר. למרבה המזל, ישנם לא מעט גופים חוץ בנקאיים אמינים שמוכנים לספק כיום הלוואה במהירות וללא בירוקרטיה מיותרת, גם ללקוחות מוגבלים. בין הגופים הללו ניתן למצוא גם את חברות האשראי והביטוח, חברות מימון פרטיות וכדו'.

מהי הלוואה מיידית?

מדובר בקונספט פשוט למדי שהולך וקונה אחיזה בשוק ההלוואות. מתוך ההבנה שהחלטות כלכליות מתקבלות כיום ביעילות ובמהירות, ישנה הכרה גם בצורך בקבלת כסף מזומן באופן מיידי ונגיש. זהו הרעיון העומד מאחורי ההלוואה המיידית – באמצעות מנגנון יעיל של בדיקת הלקוח והבניית הלוואה שתואמת למידות והצרכים שלו, ניתן לאשר הלוואה ולהעביר את כספי ההלוואה במזומן בטווח של שעות עד ימים בודדים. המנגנון הזה אינו שונה ללקוחות מוגבלים. הגוף שמעניק את ההלוואה המיידית הוא חוץ בנקאי והוא בוחן את הלווה על פי היכולת הכלכלית שמוצגת בדרך כלל בהתבסס על תלושי שכר או פירוט הכנסות ונכסים.  

לאיזו מטרה משמשת ההלוואה המיידית למוגבלים?

ההלוואות המיידיות המוצעות כיום הן גמישות במיוחד, גם בנוגע למטרה. הלוואות רבות ניתנות עבור צרכים של העסק – תשלום לספקים, רכישת ציוד, הגדלת הון חוזר, השקעה וכיו"ב אך גם עבור צרכים פרטיים כדוגמת רכישת רכב, שיפוץ, לימודים, נסיעה לחו"ל ועוד. גם כאן, אין משמעות לעובדה שהוגדרת כלקוח מוגבל בבנק. אם אתה זקוק לכסף מזומן ויש לך יכולת לעמוד בתנאי ההלוואה, תוכל לקבל אותו מיד באמצעות פנייה לאפיק ההלוואות של הלוואה מיידית.

אילו בטוחות שתדרשו להציג כדי לקבל את ההלוואה?

כאשר מדובר בהלוואה מיידית על ידי גוף חוץ בנקאי, מתן ההלוואה ייעשה לרוב לאחר בדיקת תלושי המשכורת האחרונים שלך או פירוט הנכסים וההכנסות. לעיתים ההלוואה תינתן כנגד אחת מהבטוחות הבאות:

  • הלוואה כנגד נכס – הגוף המלווה יעניק את הלוואה בכפוף לשעבוד נכס בעל ערך שבבעלות הלווה.
  • הלוואה על בסיס ערבים – הגוף המלווה ידרוש החתמת ערבים קרובים ללווה כתנאי למתן ההלוואה.

ההיצע בשוק מאפשר גמישות רבה בתנאי ההלוואה, הריבית והבטוחות. לשם כך חשוב לבצע סקר שוק איכותי וכן להיוועץ במומחים פיננסיים שיוכלו להעניק לך הכוונה להלוואה מתאימה והתנהלות כלכלית נבונה ושקולה.

 

ההלוואות הטובות ביותר בישראל לשנת 2018

עוד באתר

ניהול עסק

בעל עסק – כך תתנהל נכון

ניהול עסק הוא עיסוק מאתגר ותובעני. לחלק ניכר מבעלי העסקים חסרים שני דברים קריטיים לניהול נכון של עסק: ידע וזמן. מדובר בשני משאבים שלא יסולאו

קרא עוד »

קדימה! בואו ונתאם פגישה!

אנחנו כאן בשבילכם
בחר זמן מועדף
דילוג לתוכן