בנקאות השקעות למימון העסק

מרגישים שהעסק שלכם זקוק לדחיפה? חושבים בגדול אך לא בטוחים מה הנתיב הנכון עבור העסק? בנקאות השקעות עשויה להיות בדיוק הדבר בשבילכם. בנקאות השקעות היא בנקאות פרטית המעניקה שירותים פיננסים בעיקר לעסקים, אך גם לגופים אחרים וליחידים. עיקר המיקוד במסגרת שירותי בנקאות ההשקעות הוא במתן שירותים לייעוץ לגיוסי הון, מיזוגים ורכישות בינלאומיים, והנפקות בבורסות השונות ברחבי העולם. כל אלה נוגעים ישירות למימון העסק כמו גם להתפתחותו וצמיחתו. שירותי בנקאות ההשקעות כוללים ליווי והכוונה צמודים, לאורך כלל התהליכים השונים, באופן התואם בדיוק לעסק שלכם ולצרכיו המשתנים. הפעילות נעשית במסגרת הענפים השונים במשק ובין היתר בתחומי ההיי-טק, התעשייה והמסחר, נדל"ן, תשתיות ועוד. לשם פעילות זו מתקיימים קשרים קבועים ומזדמנים עם משקיעים, חברות וגופים פיננסים בארץ ובחו"ל.

 ליווי הנפקות בורסאיות והפצת ניירות ערך

עסקנו לא פעם בצורך החיוני של העסק לגייס אשראי בצורה נבונה שתניב לו את מירב התועלת ותייצר עלויות מימון נמוכות ככל האפשר. אחת האפשרויות המקובלות והרצויות לגיוס ההון הדרוש עבור העסק היא אפשרות ההנפקה. בנקאות השקעות עוסקת רבות בהליכי הנפקה של חברות בענפים השונים ובבורסות השונות. בין כלל האספקטים לגביהם יינתן ליווי וייעוץ נוכל למנות את בחינת כדאיות ההנפקה, הבורסה המתאימה, הנפקה ציבורית או פרטית והשלכותיה לעתיד על העסק, מבנה חבילת ההנפקה וחלוקת מניות ואגרות חוב, בחירת חתמים וניהול משא ומתן מול חתמים, ארגון סבבי גיוס, ליווי ותמיכה בהליכים בירוקראטיים ורגולטורים ובהמשך הדרך הפצת ניירות ערך.

 סיוע בגיוס הון ממשקיעים מוסדיים ופרטיים

חברות רבות בתחילת הדרך מתמודדות עם קשיים וחששות בדרך אל גיוס הון ממשקיעים. בנקאות השקעות מייצרת עבור עסקים רבים הזקוקים למימון, את הפלטפורמה המתאימה לצורך גיוס הון ממשקיעים. בזכות קיומם של קשרים קבועים מול גופים פיננסיים שונים בארץ ובעולם וקשרים מול חברות ומשקיעים פרטיים, עסקים הפונים לקבלת סיוע בגיוס הון יוכלו למקד את מאמצי הגיוס בנתיבים שיפיקו תועלת לעסק. במסגרת הליווי ינותחו צורכי המימון בהתאם לדרישות העסק וכיווני ההתפתחות שלו, תגובש תכנית אסטרטגית לגיוס הון מהמשקיעים השונים על בסיס החלוקה המתאימה ביניהם, תיערך הכנה איכותית לקראת לסבבי הגיוס, ייווצר קשר עם משקיעים פוטנציאליים, ליווי המשא ומתן ובחינת כדאיותן של ההצעות המתקבלות.

 ליווי וסיוע בתהליכי מיזוגים ורכישות

האפשרות לבצע מיזוג או רכישה עשויה להיות כלי חשוב ומנוף צמיחה משמעותי בחייו של עסק. מדובר בהליך מורכב הכולל שלבים חיוניים והכנות רבות. האספקטים הפיננסיים של מיזוג ורכישה רבים מאוד וטעונים ליווי וייעוץ. זהו חלק מרכזי וחשוב מתחום בנקאות ההשקעות הדורש ידע וניסיון, תכנון אסטרטגי וניהול משא ומתן. לפיכך, במסגרת שירותי בנקאות ההשקעות בתחום מיזוגים ורכישות יהיה צורך בנקיטת יוזמה החל משלב ההשקעה, גיבוש אסטרטגיה, איתור חברות כמועמדות מתאימות למיזוג ורכישה, איתור משקיעים, בחינת כדאיות העסקה, תסקירים ודו"חות, תוך התחשבות בעלויות ובהיבטי מס, ביצוע Due Diligence איכותי, בניית תכניות לגיוס הון ואשראי, ליווי וייצוג במשא ומתן מול הגורמים השונים וסגירת העסקה.

 יתרונותיה של בנקאות השקעות

בנקאות השקעות מעניקה שירותים חיוניים עבור עסקים בשלבי צמיחה וגדילה. הניסיון בליווי הליכים אלה, הידע הכלכלי והרגולטורי, והראייה האסטרטגיות המבוססת על מודלים מוכחים בארץ ובעולם, כל אלה הופכים את הייעוץ המקצועי הניתן במסגרת שירותי בנקאות ההשקעות לאמצעי חשוב ביותר לקידום העסק וחוסכת לבעלי העסק משאבים מיותרים של זמן וכסף. לכן, ללא תלות בגודלו של העסק או תחום עיסוקו, כשזה מגיע לגיוס הון ומימון העסק עשו טובה לעצמכם והיוועצו עם בנקאי ההשקעות המומחים.

 

 

ההלוואות הטובות ביותר בישראל לשנת 2018

 

 

עוד באתר

ניהול עסק

בעל עסק – כך תתנהל נכון

ניהול עסק הוא עיסוק מאתגר ותובעני. לחלק ניכר מבעלי העסקים חסרים שני דברים קריטיים לניהול נכון של עסק: ידע וזמן. מדובר בשני משאבים שלא יסולאו

קרא עוד »

קדימה! בואו ונתאם פגישה!

אנחנו כאן בשבילכם
בחר זמן מועדף
דילוג לתוכן